
176
12:06
29.04.2024
TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ NİÇİN GEREKLİ VE NELERİ İÇERİYOR?
"Bilgi"yi Karşılaştıkları Problemlerin Üstesinden Gelmede Bir Araç Olarak Kullanan Çok Yönlü ve Üretken Bireyler İçin
"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"
Öğrenme Potansiyelinin Geliştirilmesi ve Artırılmasında "Bilgi-Beceri-Değerler" Bütünlüğünü Önceleyen Öğretim Programları İçin
"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"
Öğrencilere Yaşamları Boyunca İhtiyaç Duyacakları En Kritik Beceri ve Yeteneklerin Kazandırılması İçin
"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"
Yaparak, Yaşayarak, Deneyimleyerek Öğrenmenin Kalıcı Sonuçları İçin:
"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"
Sanat, Bilgi, Dijital, Görsel, Kültür, Vatandaşlık, Veri, Sürdürebilirlik, Finansal...
Yani yaşamın her alanını okuryazar bireyler için:
"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"
Sadeliğin Özüyle İnşa Edilmiş İçeriklerden Oluşan Öğretim Programları İçin:
"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"
Öğrenmenin Öğretildiği Bir Eğitim Ortamı İçin:
"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"
Ulusal Değerlerini İçselleştirmiş, Evrensel Değerlerle Yoğrulmuş Bireyler İçin:
"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"
"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"nde Eğitimin Vazgeçilmez Bileşenleri: Bilim, Kültür, Sanat ve Spor...
Nasıl ki yaşamın anlamı, varılacak hedef değil, yolculuğun ta kendisi ise Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"nde de çocuğun eğitim yolculuğunun sonucu değil, süreci kıymetlendirilecek.
"Değerli İnsan"la Şekillenecek Güçlü Bir Toplum ve Daha Güzel Bir Dünya İçin:
"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"
İlgi, İstek ve Beklentileri Doğrultusunda Çok Yönlü Desteklenen Bireyler İçin:
"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"
Geleceğimizin Anahtarı, Ufkumuzun Yol Haritası:
"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"